This page is not available in English.

Optimaliseren van je website - geavanceerd

In deze opleiding gaan we dieper in op website-optimalisatie voor de zoekmachines via zogenaamde SEO-inspanningen.

Na deze opleiding kan je de impact van Googleveranderingen op je website analyseren en deze nieuwe evoluties zelf omzetten in meer bezoekers.

Kalender

REQUEST IN-COMPANY TRAINING

 

Public training calendar

No public sessions are currently scheduled. We will be pleased to set up an on-site course or to schedule an extra public session (in case of a sufficient number of candidates). Interested? Please let us know.

Doelgroep

Online marketeers, webontwikkelaars, en e-commerce managers.

Voorkennis

Basiskennis SEO (zie Praktisch aan de slag met SEO). Verder is enige technische voorkennis vereist: HTML, technische opbouw van websites en de werking van zoekmachines.

Inhoud

  • Welke data en inzichten kunnen we uit Google Webmaster Tools halen?
  • Diepere inkijk in de impact van de algoritme-updates Google Panda, Pinguin, Hummingbird en Pigeon.
  • Het gevaar van Google penalties en hoe je ermee omgaat.
  • Technische SEO-optimalisaties: de canonical metatag, hreflang metatags, JSON-LD code, ...
  • Het verwijderen van content uit Google en voorkomen dat bepaalde pagina's in Google terecht komen.
  • Het opmaken van een content audit voor het ontdekken van content-optimalisaties voor je website.
  • Hoe kan je je beschermen tegen negatieve SEO.
  • Het opvolgen van de resultaten van je SEO-inspanningen via de juiste tools.

Verloop van de cursus

Klassikale training met oefeningen. De opleidingsgroep bestaat uit 8 tot 10 personen. De deelnemers dienen zelf een laptop mee te brengen.

Duur

een halve dag.

Docent

Intracto.


SESSION INFO AND ENROLMENT